MARMARAY GEBZE-HALKALI’YI BİRBİRİNE BAĞLIYOR haber by railsistem - Nisan 20, 20160 Ulaşım Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali YILDIRIM İstanbul’un doğu ve batısı arasındaki kesintisiz ulaşımı sağlayacak olan projenin 2017 yılında bitirilerek hizmete gireceğinin haberini verdi. 29 Ekim 2013 tarihinde açılarak Avrupa ve Anadolu yakasını raylı sistem ile denizin altından bağlantısı gerçekleştirilmişti. Projenin diğer ayağı olan ve İstanbul’un iki yakasını tek vasıta ile birbirine bağlayacak olan sistem 2017 yılında tamamlanacak. Bu sayede İstanbul Banliyö hattı da tamamlandığında Marmaray ile küresel ve bölgesel çevre üzerinde olumsuz etkilere neden olan hava kirletici gazların miktarında önemli azalma olacak ve Sera gazlarının miktarında ilk 25 yıllık işletim dönemi boyunca, yıllık ortalama 115 bin ton düzeyinde azalma olacak. 2013 yılında durdurulan banliyö tren hizmetleri projenin bitirilmesi ile birlikte 2017 yılı içerisinde yeniden başlaması bekleniyor. Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail