Rayların güvenliği için kilometrelerce yol yürüyorlar haber by railsistem - Mayıs 27, 20190 Kışın dondurucu soğuğuna, yazın kavurucu sıcağına rağmen her gün kilometrelerce yol yürüyen bekçiler, sorumluluk alanlarındaki raylarda gevşeyen somunları, genişleyen ve hasar gören kısımları belirliyorlar. Bekçiler, demiryolu hattındaki sorunları ilgili birime ileterek giderilmesini sağlıyorlar. Demiryolu bekçisi Kazım Sun, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 11 yıldır vatandaşların güvenli yolculuk yapabilmesi için rayları kontrol ettiğini söyledi. Günde yaklaşık 24 kilometre yürüdüğünü anlatan Sun, “Yazın serin havadan yararlanabilmek için sabah erkenden yola çıkıyoruz. Hava sıcaklığı 25-30 dereceyi bulduğu zamanlar zorlanıyoruz. Çünkü 5 kilometreden sonra sıcaklığı iki kat hissediyoruz. Kışın da dondurucu soğuğa maruz kalıyoruz. Bunun yanı sıra yırtıcı hayvanlar bizi korkutuyor. Vatandaşların güvenliği için bu işi yapmak zorundayız. Tüm zorluklara rağmen işimizi en iyi şekilde yapmaya çalışıyoruz.” ifadelerini kullandı. Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz. Kaynak= https://www.aa.com.tr/tr/guncel/raylarin-guvenligi-icin-kilometrelerce-yol-yuruyorlar-/1490176 Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail