Marmaray Söğütlüçeşme İstasyonu Maç Nedeniyle Yolcu Kullanımına Kapatıldı haber by railsistem - Nisan 14, 20190 Marmaray’ın Söğütlüçeşme istasyonu Fenerbahçe-Galatasaray maçı süresince yolcu kullanımına kapalı olacaktır. İstanbul Valiliğinin yaptığı düzenleme gereği 14.04.2019 Pazar günü oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray maçı nedeniyle tüm Marmaray trenleri 14:00-23:00 saatleri arasında Söğütlüçeşme istasyonunda durmayacaktır. Söğütlüçeşme istasyonundan dönecek trenler [devamı…] Haberin detayı ve fotoğraflar için: Marmaray Söğütlüçeşme İstasyonu Maç Nedeniyle Yolcu Kullanımına Kapatıldı – RayHaber Kaynak= https://rayhaber.com/2019/04/marmaray-sogutlucesme-istasyonu-mac-nedeniyle-yolcu-kullanimina-kapatildi/ Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail