YÜKSEK HIZLI TREN HATTINDA YANGIN haber by railsistem - Nisan 20, 20160 Sapanca’da 19.04.2016 tarihinde Yüksek Hızlı Tren hattının Uzunkum Mahallesi mevkisinde bulunan ve sinyalizasyon sistemine güç sağlayan trafoda patlama meydana geldi. Vatandaşların ihbarı üzerine bilgi edinilen yangına kısa sürede müdahale edildi. Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sapanca İtfaiye Amirliğine bağlı ekiplerin kısa sürede söndürdüğü yangın sonrası Arifiye İstasyon Şefliğinden gelen arıza ekipleri bölgede inceleme yaptı. Demiryolu yetkilileri patlama ile ilgili inceleme başlattı. yaşanılan yangın olayı neticesinde uzun süreli gecikmeler yaşanmadı. Sistem kısa sürede normale döndürüldü. Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail