Cumhurbaşkanı, İZBAN’ın Yüzde 50’sini Biz Yaptık haber by railsistem - Mayıs 21, 20190 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İzmir’e İZBAN üzerinden mesaj verdi. Erdoğan yaptığı açıklamada, İzmir’de yer alan İzmir Banliyö Hattı’nın (İZBAN) yüzde 50’sinin Ulaştırma Bakanlığı tarafından yapıldığını ifade etti. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Dolmabahçe Sarayı Muayede Salonu’nda [devamı…] Haberin detayı ve fotoğraflar için tıklayınız: Cumhurbaşkanı, İZBAN’ın Yüzde 50’sini Biz Yaptık – RayHaber Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor...
Bakan Turhan: ‘Demiryollarını Daha Güvenli ve Konforlu Hale Getirdik’ haber by railsistem - Mart 23, 2019Mart 28, 20190 bakan turhan demiryollarini daha guvenli ve konforlu hale getirdik Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Siemens’e sipariş edilen Yüksek Hızlı Tren (YHT) setlerinin teslimat zamanına dair soru üzerine, Ankara-İstanbul arasında hizmete açılan hızlı trenin Halkalı’ya kadar uzanmasının yolculuk talebini artıracağını kaydetti. Söz konusu talep artışının bir beklenti olduğunu vurgulayan Bakan Turhan,