BALIKESİR’DE YOLCU TRENİ YOLDA KALDI haber by railsistem - Nisan 25, 20160 24.4.2016 tarihinde Balıkesir-Bandırma seferini yapan 17 Eylül Ekspresi yola çıktıktan kısa süre sonra teknik bir arıza nedeni ile yolda kaldı. Bandırma´ya gelecek olan yolcular önce bu arızanın çabuk onarılacağı düşüncesi ile kompartımanlarda bekletildiler. Saatler geçmesine rağmen arızanın giderilemeyeceği anlaşılması üzerine yolcuların tahliyesi anonsu geçti. Dağ ve taşlık bir bölgede ve oldukça yüksek olan