Uraloğlu: Dünya Demiryolu Çalışanları Günü’nü Yürekten Kutluyorum haber by railsistem - Mart 27, 20260 Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, Dünya Demiryolu Çalışanları Günü dolayısıyla mesaj yayımladı. Bakan Uraloğlu mesajında, “Demiryolu; sadece raylar değil, bir milletin geleceğe uzanan kararlı yürüyüşüdür” ifadelerini kullandı. Mesajında, gece gündüz demeden emek veren ve alın teriyle demiryolu ağını ayakta tutan çalışanlara teşekkür eden Uraloğlu, “Tüm demiryolu çalışanlarımızın Dünya Demiryolu Çalışanları Günü’nü yürekten kutluyorum” dedi. Uraloğlu, paylaşımının devamında ise, “Raylarda alın teri, sahada güçlü Türkiye var” ifadelerine yer verdi. Kaynak= https://rayhaber.com/2026/03/uraloglu-dunya-demiryolu-calisanlari-gununu-yurekten-kutluyorum/ Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail