RMT, Yeraltı grevinde asf’ye katılacak Yurtdışı Haberleri by railsistem - Mart 1, 20230 Yeraltı grevi ++ rmt’nin üyeleri, Bütçe günü olan 15 Mart’ta 24 saatlik bir grevde asf’ye katılıyor. Sendikalar, işler, emekli maaşları ve sözleşmeler konusunda Transport for London ile anlaşmazlık içinde. RMT, personelin ‘iyi emekli maaşlarını, iş güvencesini ve iyi çalışma koşullarını hak ettiğini’ söyledi’ ancak TfL emeklilik değişikliklerinin masada olduğunu reddetti ve ‘Londra Metrosu’nu çalışmak için daha iyi bir yer haline getirmek istiyoruz, bu yüzden ASLEF ve rmt’yi bu yıkıcı grevi durdurmaya çağırıyoruz’. Yeraltındaki çoğu tren operatörü aslef’in üyeleriyken, rmt’nin üyeliği istasyon personelini içerir.Özel sektör adına kulis yapan Freight trains ++ Rail Partners, trenlerde yük taşıma beklentilerine ilişkin yeni araştırmaları açıkladı. Grup, hükümetin 2050 yılına kadar demiryolu taşımacılığı miktarını artırmak için ‘iddialı’ bir hedef belirlemesi halinde, ekonomik faydaların yılda yaklaşık 5,2 milyar sterlin olacağını ve yıllık 20 milyon kamyon yolculuğunun yerini alacağını söylüyor. Üyeleri en büyük beş yük operatörünü içeren Rail Partners, Hull Üniversitesi Lojistik Enstitüsü ve Railfreight Consulting olan çevresel veri analizi danışmanları Aether’in sonuçlarından alıntı yapıyor.Doğu vaadi ++ Doğu’daki demiryolu yatırımları, Transport East bölgesel ortaklığına göre bölgenin ekonomik, sosyal ve çevresel ihtiyaçlarına ayak uyduramamaktadır. Özellikle Norwich ve Ipswich ile Cambridge ve Peterborough arasındaki zayıf bağlantıları vurgulayan ’Doğudaki Demiryolu Durumu’ adlı bir rapor yayınladı. Diğer ana hatlardaki servislere kıyasla trenlerin yavaş olduğunu ve daha uzun yolculuklara yol açtığını ekliyor. Frekanslar, özellikle daha küçük topluluklara hizmet veren yerel hatlarda ve Stansted Havaalanı’na da zayıftır.Demiryolu dereceleri ++ Aston Üniversitesi, 50 yıllık ulaştırma eğitimini kutlamasına yardımcı olmak için eski öğrencileri iletişime geçmeye davet ediyor. Aston’daki ulaştırma çalışmaları, konunun birleşik onur derecesi kursunun bir parçası olarak ortaya çıktığı 1973’te başladı. İlk ulaşım öğrencileri 1976’da mezun oldu. 1982’de kurs kendi başına bir derece oldu ve 40 yıl sonra üniversite hala geleceğin ulaştırma profesyonellerine ders veriyor. source= http://www.railnews.co.uk/news/2023/03/01-rmt-to-join-aslef-in.html Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail