Toplantı Yapılmadı, UlaşımPark Greve Gidecek Mi? haber by railsistem - Mayıs 14, 20190 ulasim parkta sorun cozuluyor mu Kocaeli’nin son günlerdeki en önemli gündem maddelerinden biri kuşkusuz Ulaşım Park’ta çalışan işçilerin toplu iş sözleşmesi görüşmeleri. 720 personeli ilgilendiren toplu iş sözleşmesi görüşmelerini Demiryolu İş Sendikası Adapazarı Şube Başkanı Cemal Yaman yürütüyor. Ancak uzun zamandan beri YERELSEN ile Demiryolu İş Sendikası anlaşma sağlayamadı. EYLEM YAPILDIUlaşım Park’ta çalışan personeller, anlaşmanın sağlanamaması sebebiyle sakal bırakma eylemi de yaptı. Ancak yakın zamanda yapılan hiçbir görüşme olumlu bir hava geçmedi. GÖRÜŞECEKLERDİNormalde bugün Demiryolu İş Sendikası Adapazarı Şube Başkanı Cemal Yaman, bir basın açıklaması yaparak Ulaşım Park’taki süreci anlatacaktı. Ancak daha sonra bugün için Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Vekili Gökmen Mengüç ile sendika temsilcilerinin görüşeceği bilgisi ortaya çıktı. İPTAL OLDUBunun üzerine Başkan Cemal Yaman, bugün yapmayı planladığı basın toplantısını iptal etti ve Kocaeli Büyükşehir Belediyesinden haber bekledi. Ancak belediyeden herhangi bir toplantı talebi gelmedi. Yani beklenen o görüşme gerçekleşmedi. Bunun üzerine Cemal Yaman, bugün için iptal ettiği basın toplantısını yarın yapma kararı aldı. AMAÇ ÜZÜM YEMEKKonuyla ilgili EN Kocaeli’ye konuşan Demiryolu İş Sendikası Adapazarı Şube Başkanı Cemal Yaman, “Bizim amacımız işçilerimizin haklarını korumak. Biz burada üzüm yemek istiyoruz. Bağcıyı dövmek istemiyoruz. Burada işçilerin yaşadığı bir mağduriyet var. BÜYÜKAKIN EL ATMALIUlaşım Park işçilerinin durumuna Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ın el atması gerekiyor. Muhakkak devreye girmesi gerekiyor. Biz sorunu çözmek isteyen tarafız. İşi kilitlemek istemiyoruz. GREV KONUSUToplu iş sözleşmelerinde süreç bellidir. İşçilerin grev hakkı var. Ben grev kelimesini bu aşamada ağzıma almak istemiyorum. Ancak bu bir yasal süreç. Biz işi masada bitirmek istiyoruz. Kimsenin mağdur olmamasını istiyoruz” açıklamasında bulundu. EnKocaeli Bunu beğen: Beğen Yükleniyor… Kaynak= https://rayhaber.com/2019/05/toplanti-yapilmadi-ulasimpark-greve-gidecek-mi/ Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail