Başkan Güler ’Samsun Sarp Demiryolunu Görüşüyoruz’ haber by railsistem - Eylül 19, 20190 Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Çarşamba’dan Bolaman’a kadar gelecek olan demiryolu hattının fizibilite raporunun olumlu olduğu belirterek, “En son bakan beyle demiryolunun Sarp’a gidecek kadar olan bölümünü konuştuk” dedi. Düzenlediği aylık toplantılarda [devamı…] Haberin detayı ve fotoğraflar için tıklayınız: Başkan Güler ’Samsun Sarp Demiryolunu Görüşüyoruz’ – RayHaber Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor...