Cumhurbaşkanı Erdoğan hızlı treni kullandı haber by railsistem - Ocak 9, 20220 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Karaman-Konya Hızlı Tren Hattı’nın açılış törenine katıldı.Cumhurbaşkanı Erdoğan, açılışının ardından hızlı tren ile Karaman’a seyahat etti.Erdoğan, ilk seferde makinist koltuğuna oturarak Yüksek Hızlı Treni kullandı.Cumhurbaşkanı Erdoğan’a yolculukta Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli ve AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım da eşlik etti.Bir hafta boyunca seferler ücretsizAK Parti Karaman İl Danışma Meclisi Toplantısı’nda konuşan Erdoğan, burada Konya-Karaman Hızlı Tren Hattı’nın bir hafta boyunca vatandaşlara ücretsiz hizmet vereceğini söyledi. Karaman-Konya arası hızlı tren ücretinin 35 TL olduğunu ifade etti.Kaynak= https://tr.sputniknews.com/20220109/cumhurbaskani-erdogan-hizli-treni-kullandi-1052539959.html Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail