Trenin altında kalıp öldü – Hürriyet haber TREN KAZALARI by railsistem - Aralık 8, 20210 Haberin Devamı Olay, saat 19.00 sıralarında Nazilli ilçesine bağlı Bereketli Mahallesi yakınında meydana geldi. Ali Hoş, kayınpederine yemeğe geldi. Hoş, kullandığı 20 ADN 384 plakalı otomobilini yol kenarına park ettikten sonra tren raylarından yolun karşısına geçmeye çalıştığı sırada, Söke- Denizli seferini yapan yolcu treninin altında kaldı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde, Hoş’un yaşamını yitirdiği belirlendi. Hoş’un cenazesi, savcının incelemesinin ardından Nazilli Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürdürülüyor. Kaynak= https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiRWh0dHBzOi8vd3d3Lmh1cnJpeWV0LmNvbS50ci9ndW5kZW0vdHJlbmluLWFsdGluZGEta2FsaXAtb2xkdS00MTk1Njg5ONIBSWh0dHBzOi8vd3d3Lmh1cnJpeWV0LmNvbS50ci9hbXAvZ3VuZGVtL3RyZW5pbi1hbHRpbmRhLWthbGlwLW9sZHUtNDE5NTY4OTg?oc=5 Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail