Ankara YHT Garı’na aşı merkezi kuruldu haber by railsistem - Haziran 28, 20210 Ankara İl Sağlık Müdürlüğü aşı ekipleri tarafından oluşturulan merkezde, isteyen tren garı çalışanları ve yolcuların aşılanmasına başlandı. Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Mustafa Sırrı Kotanoğlu, randevu alamayan vatandaşlar için Ankara Yüksek Hızlı Tren Garı’ndaki aşılamanın iyi bir fırsat olabileceğini dile getirdi. Yarından itibaren havalimanında da aşı uygulama merkezi kurulacağını dile getiren Kotanoğlu, “Otogarda, yaklaşık 30 AVM’de, sanayi bölgelerinde, büyük fabrikalarda da aşı yapacağız. Randevu alamayan, randevu almakta zorluk yaşayan vatandaşımızın ayağına bu hizmeti götürmekteyiz.” dedi. Kotanoğlu, Ankara’nın 20’yi aşkın ilçesi ile köylerde de mobil ekiplerin aşı çalışmalarına devam ettiğini bildirdi. Vatandaşların aşıya ulaşmasını kolaylaştırarak salgını bitirmeyi ümit ettiklerini vurgulayan Kotanoğlu, merkeze gelen vatandaşların Sinovac veya BioNTech aşılarından istediğini olabileceğini belirtti. Kotanoğlu, “Büyük bir fırsattır, aşısını yaptıramayan, ulaşamayan herkesi AVM’lere, sanayi bölgelerine, tren garlarına, otobüs garlarına bekliyoruz” ifadesini kullandı. Kaynak= https://tr.sputniknews.com/yasam/202106281044833883-ankara-yht-garina-asi-merkezi-kuruldu/ Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail