Ankara’da ulaşımda yeni dönem: Mobil bilet haber by railsistem - Eylül 4, 20190 Ankara artık ‘mobil bilet’ uygulaması sayesinde cep telefonlarıyla toplu taşımada ödeme yapabilecek. Belediyeden yapılan açıklamaya göre, EGO Genel Müdürlüğünce geliştirilen yazılım ile başkentliler, akıllı telefonlarına yükleyecekleri “Ankarakart” programına üyelik işlemini yaptıktan sonra toplu taşıma araçlarında NFC (Yakın iletişim) uygulamasını kullanarak mobil geçiş yapabilecek. Kaynak= https://tr.sputniknews.com/turkiye/201909041040088048-ankarada-ulasimda-yeni-donem-mobil-bilet/ Paylaşmak Güzeldir... Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Bunu beğen:Beğen Yükleniyor... İlgili Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share Send email Mail